marți, 10 martie 2015

Recenzie: Limitless

Descriere:

Eddie Mora (Bradley Cooper) este un scriitor ratat, obişnuit să îşi contempleze în fiecare zi eşecul. Din ziua în care iubita îi dă papucii, faptul că nu are niciun viitor devine o certitudine. Însă, lucrurile iau o întorsătură neaşteptată atunci când un vechi prieten îi oferă un drog sintetic - NZT. Orice om normal îşi foloseşte doar 20% din capacitatea creierului, dar substanţa experimentală îi permite lui Eddie să îl folosească 100%. Dintr-o dată i se deschide apetitul pentru cultură, reuşeşte să îşi scrie cartea în doar 4 zile şi matematica devine un hobby folositor. Toate lucrurile pe care le-a auzit sau le-a citit, informaţiile pe care le-a acumulat în timp prind contur şi încep instantaneu să se organizeze în mintea sa.

Cu o nouă perspectivă asupra vieţii şi abilităţi ieşite din comun, Eddie ajunge repede  expert al speculaţiilor financiare şi îi atrage astfel atenţia lui Carl Van Loon (Robert De Niro), unul dintre cei mai puternici oameni de afaceri. Dar spre ghinionul lui, mogulul nu îl vede decât ca pe o metodă uşoară de a face miliarde de dolari fără efort. În scurt timp, succesul fulminant al lui Eddie se transformă într-o luptă pentru supravieţuire, secretul metamorfozei iese la suprafaţă şi asasinii puşi pe urmele lui nu mai reprezintă singura ameninţare.





N-am mai apucat să văd un film cap-coadă de ceva vreme, din cauza faptului că am un program încărcat şi extrem de stupid. Dar astăzi mi-am propus să mă uit la un film, pentru că dacă îmi mai încărcam mult capul cu chestii pentru şcoală, unele mai inutile ca altele, o să explodez. Aşa că, am ales un film şi am dat play.

Sinceră să fiu, nici măcar nu citisem despre ce este vorba în film. Pur şi simplu l-am căutat pe google, deoarece îmi atrase atenţia odată într-un articol, şi am dat play.


Dacă aţi văzut Lucy, filmul cu Scarlett Johanson ce a apărut anul trecut prin vară şi v-a plăcut, vă recomand Limitless. Este cam pe la acelaşi subiect, cu un drog care te ajută să îţi foloseşti întreaga capacitate a creierului. Doar că Eddie, tipul din Limitless, este cu mult mai deştept ca Lucy, deoarece foloseşte acest drog pentru el personal şi dintr-un scriitor care nu e tocmai un scriitor ajunge un senator.



Subiectul este interesant, într-un fel sau altul. Când am ajuns pe la sfertul filmului şi mi-am dat seama despre ce este am zis că nu o să-mi placă, deoarece Lucy mă dezamăgise total. Dar a fost bun şi mi-a plăcut enorm personalitatea lui Eddie. Pe lângă altele, a făcut ca totul să vină în favoarea lui şi să ajungă sus, după câteva hopuri, bine înţeles. Huh, pastilele alea, NZT, să le spun pe nume, sunt geniale. Eşti un om total schimbat dacă ai chestiile alea. Eddie a terminat o carte în câteva zile şi a devenit miliardar într-o săptămână. A învăţat nu ştiu câte limbi şi ştia absolut orice. Chestia naşpa este că, dacă nu mai ai mori. Da, eu tot vreau câteva dintr-astea.  


Mi-a plăcut de Carl Van Loon, adică Robert de Niro. Este genul de persoană care munceşte mult să ajungă sus, prin unele metode. Totuşi, la sfârşit sa dovedit a fi un om slab cu o mască de om puternic. Lindy, iubita lui Eddie, este o tipă drăguţă. Acţriţa e foarte frumoasă şi joacă bine.  Restul personajelor nu au fost cine ştie şi nici unul nu m-a impresionat aşa de tare. Majoritatea apăreau o dată şi puf, doar câteva apărând în mai multe scene pe parcursul filmului.

Mă aşteptam la ceva mai multă acţiune, un punct culminant care să mă facă să tresar din scaun, dar nu, nu s-a întâmplat. Sau cel puţin nu mi s-a părut că s-a întâmplat. Totuşi, au fost vreo două-trei momente în care Eddie era să moară şi mi-a cam sărit inima din piept pentru că, v-am mai spus, îl ador pe Bradley Cooper. Ce?! Da, am în plan să-i văd şi revăd toate filmele. Deci, dacă o să am timp, o să apară pe aici des.



TRAILER:



 NOTĂ:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu