luni, 2 martie 2015

Umanitate

Navigam pe internet, ca de fiecare dată, când am dat de un videoclip care mi-a atras atenţia. În general nu vorbesc despre videoclipuri de genul sau despre gesturile de genul pe blog, dar m-am gândit să share-uiesc mai mult ceea ce înseamnă umanitate, pentru ca unii să ia exemplu din această umanitate (ceea ce vă sfătuiesc şi pe voi, cei ce-mi urmăriţi blogul, să faceţi.)

Deci, cum spuneam, navigam pe internet când am dat de videoclip. Videoclipul era, de fapt, un experiment făcut de nişte tipi din New York. Ce-au făcut mai exact? Au pus un copil îmbrăcat în ultimul hal, ca un cerşetor, pe o vreme deloc încântătoare, pe o stradă din New York. Eu una mă aşteptam ca lumea să reacţineze, dar de unde! Nimeni, în două ore, nu a făcut absolut nimic. Au aruncat priviri copilului şi atât, şi-au continuat drumul. Dar, dintr-o dată, apare un cerşetor. Şi ce face cerşetorul? Se dezbracă de geacă, i-o dă copilului şi pe lângă asta, îi dă şi câţiva bani, cât a avut. Să nu mai zis de îmbrăţişările şi cuvintele pe care i le oferă. Un cerşetor, oameni buni! Dintr-atâţia new-yorkezi care au trecut pe acolo (care cel mai probabil aveau bani) nici unul nu l-a ajutat pe copil respectiv, decât cerşetorul care nu avea nici măcar o casă. 

 Oameni văd, vor să facă ceva, dar nu o fac. Aşteaptă pe altcineva să facă asta, şi până la nimeni nu face nimic.


Un comentariu:

  1. Nu mai poți spune nimic. E trist să trăim într-o societate care e pe cont propriu și care mediatizează faptul că un om care are nevoie de ajutor, urmează să se sinucidă - spre exemplu. E trist și, uneori, îmi vine să plâng când mă gândesc câteva valori se pierd printre atâtea prostii promovate pe ecrane. Nu putem schimba nimic, noi înșine, neacționând, ne-am semnat această sentință. Pentru că știu că mai sunt oameni care pledează și pentru ALTFEL de lucruri, dar care sunt în imposibilitatea de a face ceva. De a acționa.

    RăspundețiȘtergere