luni, 16 martie 2015

Leneveală şi maratoane

Salutare, 



Îmi cer scuze pentru faptul că am lipsit vreo patru zile, nu-mi prea stă în fire dar nici nu mi-am dat seama cât de repede a trecut timpul. Şi ştiţi de ce? 

Vineri, de dimineaţă până după masă, mi-am făcut rutina zilnică cu mersul la şcoală, nimic interesant până aici. Când am ajuns acasă am zis să-mi fac temele, dar realizasem că e weekend. Aşa că m-am plus şi am vizionat două filme, după care mi-am mai făcut veacul pe Facebook, că doar era începutul de weekend, nu? 




Sâmbătă am făcut un maraton şi m-am uitat la patru filme. Toată trilogia ''The Hangover'' care m-a făcut să râd cu lacrimi şi să-mi doresc să fiu bărbat numai pentru o petrecere a burlacilor dintr-aia faină, şi filmul a cărei recenzie ar cam trebui să mă apuc să o scriu, acela fiind ''Gardienii Galaxiei''. Plus, am primit şi o carte de care uitasem că trebuia să-mi ajungă. Este o carte cu şi despre Agatha Christie, o mare scriitoare a genului poliţist, pe care cred că o voi da la un concurs. Nu ştiu. Apropo, este aşa de bine când te ai în relaţii bune cu poştaşul. Dacă care cumva nu merg după colete, le primesc sâmbătă la uşă. Frumos, nu?


Duminică am lenevit toată ziua, am dormit până mai pe seară, am citit puţin din primul volum al seriei ''Forţele răului absolut'' - începe să mă prindă seria, am văzut încă un film, ''The A-Team'', şi mi-am făcut veacul pe Sfântul Facebook. Când auzi telefonul cum vibează din cauza notificărilor, e imposibil să nu verifici. Şi dacă o faci, e imposibil să nu rămâi pe Facebook măcar o oră. Cel puţin în cazul meu.


Acum, voi ce aţi mai făcut în ultima perioadă?  

3 comentarii:

  1. In ultima perioada? hmmm. Scoala. Citit. Sport. Scoala, iarasi. Plictisit. Vineri merg la Insurgent si abiaaaaa astept. Ugh! Plus ca am mers la Librex Iasi si mi-am cumparat niste carti superbe: Jurnal Ascuns, Elixirul Dragostei si Scrisoare de Dragoste, de Mihail Drumes, unde m-am ales si cu ceva semne de carte. hehe! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ''Scoala. Citit. Sport. Scoala, iarasi. Plictisit.'' Mă simt, mai puţin la faza cu sportul, îh, îl urăsc :))
      Şi eu vreau să merg la Insurgent, dar nu cred că o să apuc. Cărţile sună foarte interesante. Am auzit că Elixirul Dragostei este foarte drăguţă. Lectură plăcută! :D

      Ștergere
  2. Mulțumesc. Tot ce e scris de Eric-Emmanuel Schmitt este superb, de aceea vrea să am toată colecția sa. Momentan am doar Oscar și Tanti Roz și Concert în Memoria unui Înger. :D Le aștept cu mare nerăbdare pe următoarele!

    RăspundețiȘtergere