duminică, 1 februarie 2015

Ultimate Book Tag


Am primit tag-ul de pe blogul My Dreams Have No Limits.

Mulţumesc, Sibel, pentru ocazia dată!




1. Ţi se face rău dacă citeşti în maşină?
În general, mi se face rău orişicum în maşină. Nu suport să merg mai mult de o oră cu maşina fără oprire.


2. Stilul cărui autor şi se pare unic şi de ce?
Markus Zusak. Stilul în care a realizat ''Hoţul de cărţi'' mi se pare unic. Felul în care a scris cartea, naratorul pe care l-a pus şi acţiunea care urmează un curs neaşteptat, totul mi se pare unic.


3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive.
N-am apucat de citit Harry Potter şi nici Twilight. Dar dacă ne luăm după filmele ambelor serii, pe care le-am văzut în întregime, aleg Harry Potter.

 ×Povestea mi se pare mult mai frumoasă şi mai interesantă.

×Nu-mi plac vampirii, dar în schimb, ador vrăjitorii.

×În Harry Potter călătoreşti într-o lume în care descoperi foarte multe chestii, cunoşti foarte multe persoane şi faci parte din ceva. Pe când în Twilight ei parte la un triunghi amoros şi nişte familii răzbunătoare.


4. Cari cu tine o geantă cu cărţi? Dacă da, ce este în ea în afară de cărţi?
Da, mă simt ciudat dacă nu am o carte la mine. În pauză, dacă nu ascult muzică şi nu vorbesc cu colegele, citesc. Nu foarte mult, din cauza zgomotelor care sunt foarte deranjante şi din cauza timpului limitat. Pe lângă minim o carte de citit, mai am în geantă manualele, pachetul, apa şi căştile. Ocazional şi nişte reviste.


5. Miroşi cărţi?
Da, chiar o fac. Poate sună ciudat, dar da. Mai ales cărţile pe care le împrumut de la bibliotecă. Îmi place mirosul cărţilor vechi de bibliotecă.


6. Cărţi cu sau fără ilustraţii?
Ambele. Nu prea contează dacă au ilustraţii sau nu, deci, ambele.


7. Ce carte ai iubit în timp ce ai citit-o, dar ai descoperit mai târziu că nu este chiar atât de grozavă?
 Nu cred că e posibil să iubeşti o carte în timp ce o citeşti, iar mai târziu să descoperi că nu e chiar atât de grozavă. Ori îţi place, ori nu. Doar în cazul în care totul e minunat şi roz, iar finalul este unul care lasă de dorit.


8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărţi?
Ăăhm, păi, când aveam vreo 6 ani, într-o zi de vară, mama citea ziarul. Eu am început să citesc ce scria pe spate. Nici nu eram prea atentă la ce făceam, dar mama da. A doua zi m-a dus la bibliotecă şi m-a înscris acolo. Mi-a luat nişte cărţi pentru copii şi am început să citim împreună. Din acel moment, citesc.


9. Cea mai subţire carte a ta?
Femeie goală, femeie neagră de Calixthe Beyala.


10. Scrii la fel de bine pe cât citeşti? Te vezi în viitor scriind şi publicând o carte?
Scriu, dar nu pot spune că sunt o scriitoare bună sau că scriu bine. Scriu pentru mine şi pentru că îmi place. Mai scriu şi pentru prieteni şi pentru cei ce doresc să citescă. Mie îmi place ce scriu, dar niciodată nu m-am considerat o scriitoare bună. Scriu pentru că pot şi pentru că asta mă calmează. Normal că mă văd scriind şi publicând o carte. Am scris, până acum, multe cărţi. Unele terminate, unele nu. Unele proaste, unele mai puţin proaste. Sper ca peste câţiva ani să merg într-o librărie şi să-mi văd cartea pe un raft, cine ştie?




11. Când ai devenit pasionat de cărţi?
De mică citesc şi de mică mi-au plăcut cărţile. Dar cred că am devenit foarte pasionată de cărţi, la modul cel mai serios, prin clasa a 5a sau a 6a.


 12. Cartea clasică preferată.
''La răscruce de vânturi'' de Emily Bronte.


13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la şcoală?
 Hmm, păi, am note bune la toate materiile, dar cel mai mult îmi place engleza, matematica şi istoria.


14.Ai primit o carte ai primit-o deja şi o urăşti, ce faci? 
 O las în bibliotecă. Nu obişnuiesc să dau  cărţi pe care le primesc sau pe care le câştig.


15. Obiceiuri proaste în timp ce scrii pe blog? 
 Ascult muzică, deschid alte 5 pagini şi mă opresc din scris.


16. Cărţi asemănătoare cu Harry Potter şi Jocurile Foamei
 Cu Jocurile Foamei - Divergent şi Ultimul Avanpost. Momentan n-am citit nimic asemănător cu Harry Potter, dar am auzit de Magicienii de Levgrossman, care ar fi asemănătoare cu Harry Pooter.


 17. Cuvântul tău preferat.
 Libertate.


 18. Vampiri sau zâne? De ce? 
Elfi. Pentru că Legolas şi pentru că Săpânul Inelelor şi Hobbitul.


19.  Persoane care îşi pot schimba forma sau îngeri? De ce? 
 Îngeri. De ce? Un cuvânt, sau mai bine zis un nume, Patch.


20. Spirite sau vârcolaci? 
 Hmm, vârcolaci. Îmi e frică de fantome.



21. Zombie sau vampiri? 
Hobbiţi.  


22. Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisă? 
Dragoste interzisă, mi se pare mult mai interesant. 


23. Cârţi strict romantice sau cu acţiune şi dragoste combinate?
Acţiune şi dragoste combinate. E plictisitor să citeşti numaaaaai chestii siropoase şi romantice. Fără puţină acţiune, unde e scânteia? 

  





4 comentarii:

  1. Hei!
    Tin sa te contrazic. Am citit cateva carti care mi-au placut pe moment si le consideram super tari si dupa ce am citit alta carte , evident mai buna, precedenta nu mi se mai parea atat de "wow". Acum depinde.
    Am facut si eu tag-ul aici http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2015/01/ultimate-book-tag.html

    Frumos blog. Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, atat pentru cuvintele frumoase adresate blogului cat si pentru "urare". La fel! Am sa ma uit peste tag-ul tau cand o sa intru la calculator :D

      Ștergere
  2. „21. Zombie sau vampiri?
    Hobbiţi.”

    Haha! Aici sunt alături de tine. Frodo, Sam, Bilbo- they are the poweeeeer!

    RăspundețiȘtergere