marți, 24 februarie 2015

De pe-o zi pe alta

Salutare, 
 

Ce pot spune cu sinceritate este faptul că-mi pare rău şi urăsc faptul că nu ajung să-mi respect promisiunile, deşi încerc. Acum că am terminat cu examenele, testele şi toate alea, mai am câteva chestii de completat pe listuţă după care voi fi doar şi numai a voastră (asta numai dacă nu o să iau care cumva note mici şi o să se supere mama.)

Săptămâna trecută nu am apucat să citesc nimic şi a fost un chin, vă jur! Acum două săptămâni de-abia am putut să-mi fac timp pentru Provocarea (vol2) de Simona Stoica şi recenzia zace neterminată într-o postare nepublicată pe-aici pe blog, dar o să o termin şi o să o public. A fost oribil să fiu îngropată în fiecare zi în câte ceva şi să nu am timp deloc de mine, a fost sufocant şi enervant. Dar, partea bună este că acum am timp şi o să devorez din plin cărţile pe care le mai am necitite. Am primit de la o prietenă cu împrumut ''Jumătatea rea'' de Sally Green, o carte ce doream de mult să o citesc, dar n-am avut ocazia. O să găsiţi mâine-pomâine recenzia pe blog. Şi că tot veni vorba de recenzii, vă voi spune câteva titluri ale căror recenzii vor apărea curând pe blog, pentru cei ce doresc o carte şi nu doresc părerea mea:

1. Miss Peregrine de Ransom Riggs
Am primit cărticica la un schimb şi deşi nu sunt atrasă de genul, coperta mă intrigă şi am decis să-i dau o şansă. 
 
2.  Jumătatea Rea de Sally Green
Mereu m-a fascinat cartea asta şi nu ştiu de ce. Probabil că numele m-a atras.


3. Octopussy de Cristina Boncea
Acest roman nu-l deţin încă, dar curând îl voi avea în bibliotecă şi va apărea recenzioara pe blog.

4. Provocarea de Simona Stoica
Jur, femeia asta m-a făcut să-mi pierd minţile. După primul volum am mulţumit lui Dumnezeu că mi-am luat şi al doilea volum odată cu primul, că habar nu aveam ce făceam dacă nu. M-au înnebunit de tot, şi cică trebuie să mai aştept până la următoarea parte... :(




















5. Cincizeci de umbre de E.L James
Am citit cărţile acum câteva luni, asta înainte să am blogul şi am uitat anumite detalii ce mă împiedică să-i fac recenzia. De curând le-am câştigat la un concurs şi trebuie să-mi ajungă, aşa că mă voi reapuca de ele şi le voi face o recenzie împreună cu filmul.



Voi face şi câteva recenzii la anumite filme, cum ar fi American Sniper, Big Hero 6, Never let me go şi să văd ce mai vizionez astăzi.

Trecând la alt subiect, în seara asta o să mă apuc de împachetat premiile la concursul de pe blog şi de la cel sponsorizat pe o pagină şi le voi trimite. Din nefericite doi dintre câştigători nu şi-au revendicat premiul şi cum m-am cam certat cu poştaşul nu o să mai fac atâtea drumuri pe la poştă până când se vor trezi ei să-mi dea e-mail. Eh, pierderea lor. O să dăruiesc altcuiva cărţile, probabil unor prieteni, habar n-am.

Aţi văzut că nu se va mai pune ''timbru pe cultură''? Sincer, sunt extrem de fericită. Suntem şi aşa jos ca naţiune la capitolul cultură, mai punem şi timbre? Mă bucur că nu se va mai pune nimic, să sperăm. Cine ştie cine se mai trezeşte mâine?

Aşa, era să uit! V-aţi uitat la Oscarsuri? Eu nu am putut, dar am văzut câştigătorii, după care l-am vizionat pe internet a doua zi. Am fost cam dezamăgită, dar asta este. Lumea se schimbă, iar gusturile nu se discută.

Cam atât pentru moment, voi ce aţi mai citit, ce aţi mai vizionat?

O zi frumoasă!

2 comentarii:

  1. Bună :) Sunt sigură că te-ai descurcat bine la examene :) Ai o listă de lecturi și viitoare recenzii plină de titluri interesante :) Eu sunt foarte entuziasmată de romanul Cristinei Boncea si de Provocarea Simonei Stoica :) Am descoperit recent colecțiile Herg Benet și sunt din ce în ce mai încântată de cărțile lor :) Eu în ultimul timp nu am văzut prea multe și nici cu cititul nu m-am omorât. Se pare că semestrul ăsta e mai încărcat decât cel anterior și am nevoie de puțin timp pentru a mă obișnui :) Dar citesc Psihologia minciunii, de Scott Peck și vreau să mă apuc de Tronul de cleștar, că am amânat-o prea mult :) Te pup, spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, şi eu sper să mă fi descurcat! ''Provocarea'' atât volumul 1 cât şi volumul 2 sunt nişte cărţi minunate. Cât despre ''Octopussy'', nu îmi pot face încă o părere, dar din descriere pare interesantă. Într-adevăr, şi la mine semestrul ăsta a fost cu susul în jos. Atâta tam-tam! Şi eu vreau să citesc ''Tronul de cleştar'', poate după ce o citeşti îmi spui cum ţi s-a părut. Mulţumesc şi lectură plăcută! <3

      Ștergere